Minimal

I know I haven't been online and haven't posted since a (huge) while, but I have an excuse! My computer crashed a few days ago, and it's being repaired. Thus for the moment I'm jumping on the first unoccupied computer that crosses my way.
Anyway, here's a bunch of old pictures I found and forgot about it. This outfit has been featured as outfit of the day in Paulette Magazine's webpage. I know it look very easy, but i love both colours , they remind me summer. Plus, this gorgeous soft short is basically a pyjamas from Oysho haha.


Je sais que je n'ai rien posté et n'ai pas été très présente depuis longtemps, mais j'ai un alibi! Mon ordi m'a laché, et est en cours de réparations. Donc, pour le moment, je saute sur le premier ordi de libre que je croise.
Enfin bref, voici de vieilles photos d'avril que j'ai retrouvé et que j'avais oublié. Cette tenue à été élue tenue du jour sur le site web Paulette Magazine. Je sais qu'il parait très simple et facile, mais j'adore ces deux couleurs, elles me rappellent l'été. En plus, ce short à la base c'est un pijama, haha.




Blouse - Zara
Shorts - Oysho
Stilettos - Zara




22 comments: