New in !


Hop hop hop, on profite des soldes pour s'acheter la pochette Sandro avec leur emblématique tête de tigre!
Moi, c'est reçu ce matin, et je suis ravie.


Enjoy the sales at Sandro Paris to buy the clutch with their iconic tiger head, It's basically a must have!
Just received mine this morning, and i'm delighted! 



Clutch - Sandro (in sale - 26€ here 

12 commentaires:

  1. Elle est cool mais j'hésite toujours à la prendre ...

    RépondreSupprimer
  2. The tiger head graphic is just so cute, I would totally use this!

    RépondreSupprimer
  3. cool! would you like to follow each other? let me know!

    RépondreSupprimer
  4. It's cool, I'd love to see you styled this with!

    Corinne x
    www.skinnedcartree.com

    RépondreSupprimer
  5. Elle est cool ta pochette ! C'est quoi ses dimensions ?

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Merci :) Je dirais que c'est approximativement 15 x 20 !

      Supprimer
  6. J'adore cette pochette ,elle est très stylé :)

    http://tousmonstuff.blogspot.fr

    RépondreSupprimer
  7. So cute!!! You have a great blog! I'd love if you checked out my blog, and if you like it, can we follow each other on GFC and Bloglovin’? I promise I’ll follow you back <3

    x♥x♥

    "Saúde & Beleza - Health & Beauty"




    RépondreSupprimer
  8. J'en meurs d'envie moi aussi mais j'ai déjà trop dépensé pendant les soldes, et 26€ pour une pochette qui ne m'est pas nécessaire... argh...

    RépondreSupprimer